Vizsgázó

Tanultál? Puskáztál? Sikerült? Nem jött össze? Van egy jó vizsgasztorid, puskamódszered? Írd meg, hogy profi módon vizsgázhassunk mindannyian! vizsgazo.blog@gmail.com

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Archívum

Az első puskám

2008.11.21. 08:35 :: Vizsgázó

Hát igen, ez megmaradt bennem. Nem hittem volna akkori önismeretemmel, hogy mernék ilyet csinálni. Ötödikes voltam, nem tudom, ez korai vagy késői a kezdésre, mindenesetre napközis voltam, és különórára eljártam angolra minden szerdán 3-ra.

A napközistanár kikérdezett mindenkit, senki nem mehetett el, amíg nem tudta a napi penzumot (majd egyszer írok a porosz iskola előnyeiről-hátrányairól). Fél 3-ra meg kellett tanulnom mindent, de az angol különóra volt, azt nem kérdezte ki. Így esett, hogy biológiát, földrajzot megtanultam, matekházit megcsináltam, és az angolra nem maradt idő. Egy hatodikos évfolyamtársam segített: megírta nekem életem első puskáját, a feladott szavakból. Kezdetleges volt, de hatékony: kis fecnire golyóstollal, gyöngybetűkkel. Hála neki, az angol röpdolgozatom is sikerült.

Az első "csalásomat" úgy éltem meg, mint minden gyerekcsínyt: nagy tétje nem volt, izgalmas volt, lebukni szégyen lett volna. Nem buktam le.

Sajnos vagy szerencsére megtetszett a dolog. Nincs mit szépíteni ezen, ráéreztem a módszer hasznára. Angolra ugyan nem alkalmaztam többet, hiszen azt szerettem és magam választottam. A nemszeretett tantárgyakra viszont rendszeresen.

Szólj hozzá!

Címkék: puska dolgozat

A bejegyzés trackback címe:

https://vizsgazo.blog.hu/api/trackback/id/tr39780687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása